måndag 16 augusti 2010

Bröllopet!!

Det blev lite fel ordning på bilderna nu men här kommer bröllopsberättelsen.
Under festen så fick jag och Marcus sjunga en låt tillsammans men vi fick med oss alla på refrängen så det blev ganska bra =)

Här står vi utanför kyrkan och har precis avklarat riskasstningen På bilden är våra underbara barn som gick så fint in i kyrkan med hjälp av en boll som vi rullade in precis när dörrarna öppnades.
Efter kyrkan åkte vi och fotades i hembyggsparken så det kommer fler bilder sen.
Precis kommit ut från kyrkan.
Nu är det klart, man heter Andersson.

Här är vi hemma hos underbara Gunnel med familj och gör vid oss innan kyrkan.
Detta är tärnan som blir vid gjord.
Maria var så duktig på att sätta upp håret. Blev perfekt.

Sminkningen blev jag också nöjd med.

Min svägerska Caroline kom dit och gjorde sminkningen på mig.
Så allt klaffade så bra. Vi fick champagne och kycklingsallad mm och blev så om pysslade men det ska ju alltid hända något så vad tror ni hände.
Jo kl 14.10 tar jag på mig klänningen och dagkedjan går i sönder hela vägen.
Jag utbrast i värsta gap skrattet medands alla som befann sig i det huset nästan grät.
Vi ringde sömmerskan som kom som en ängel inom 10 min och sydde på något otroligt vis i hop det så man inte kunde se att den hade gått i sönder.
Så kl 1455 tror jag det var som vi anlände till kyrkan.
Jag sa att om jag hade skickat ett medelande till Marcus att klänningen hade gått i sönder och vi blev sena så hade han ändå inte trott på det men vi slapp och kom i tid men sömmerskan missade ingången tyvärr.
Tusen tack Maria.
Kyrkan gick kanon och under tiden vi var där inne så ös regnade det men när vi kom ut och åkte och fotades så var det uppehåll ända tills vi satt och åt huvudrätten då kom det en riktig omgång till. Bättre tur kan man nog inte ha.
Är så nöjd med allting.
Ha det så bra så ska jag lägga in fler bilder sen.
Tjau


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar