måndag 21 mars 2011

Nu skall nu få se vad vi har gjort

Fast vi renoverar så måste man göra lite familjesaker också. Så Linus har provat sina skridskor i år också. Det gick jätte bra. Det var lite snö på isen men den var ganska lätt att sparka undan.

Liam skulle så klart också vara på isen så han trillade minst lika mycket som Linus =)
Men roligt tyckte dom att det var.

Ja vår underbara renovering går framåt.

Vi skall ha lite spottar i taket som då jag har bestämt och får höra hela tiden. Jag tror det blir jätte fint när det är uppe. Elektrikern tyckte att vi nog skulle starta ett eget elverk här utanför =)

Valven börjar komma fram riktigt, Skorstenen är nu fördig murad och golvet i köket är lagt så nu kan dom komma med vår kära kamin.

Liam skall hjälpa till och spackla. Med bollen då så klart.

Sen måste man se hur det går för storebror.

Ja hallen går det framåt med också.
Måste skryta lite men det är faktiskt jag som har lagt detta golvet helt själv.
Tycker jag fick till det med mönstret också.
Det som var väldigt negativt med detta var att jag fick en sådan träningsverk i mina ben så jag visste inte var jag skulle bli av. Så dom som lägger golv har nog några otroliga benmuskler.
Annars går det framåt och vi håller på att börja sätta upp köket nu.
Ha det så bra alla.
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar