fredag 21 september 2012

lite händelser.

 
Nu går det mot slutet på lilla gärdes cupen på Lördag är det Linus sista matcher och som dom har utvecklats under denna tiden. Så duktiga.

 
Lite kusin mys med Felicia som precis hade vaknat.

 
Lilla troll ungen har ju lärt sig att krypa nu så nu vet man aldrig var hon håller hus =)

 
Nu är det rivning av väggen som gäller.
 
Jag hoppas men tror inte att Linus rum kommer att bli klart tills han fyller år men som sagt hoppas.
Jag har tagit ut två veckors ledigt vid hans födelsedag så hoppas jag att man hinner få det klart.
 
Barngymnastiken har vi startat igen för Liam då är det jag och Caroline Ek som håller i det. Tänkte att det var kanske lite barn som ville gympa men att det var 30 st visste jag inte och nästan alla är i Liams ålder =) Så roligt men det är många aktiva barn <3 .="." p="p">
 
Ha det så bra
Tjao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar