onsdag 24 juli 2013

Ibland tar de lite tid :)

 
Nu äntligen är jag klar med lilla Milions kofta. Men jag kan säga att jag ej kommer använda de mönstret igen. Så jag hoppas den passar.

 
Felicia och killarna får svalka av sig  och kul har dom.

 
Lilla charmtroll nu!
Har haft henne här i dagarna nu för dagis slår ju ihop alla avdelningar och vi pusslade lite så blev de att barnen fick långt sommarlov och lek med kusinerna i stället. Men de e tack vare att underbara mamma ställer upp som hon gör. Ja pappa har också börjat ha killarna lite själv och de e kryss i taket :) (gamla generationen)


 
Jag och min bärplockning. Jag älskar ju de och man kan hitta mycket i skogen. Får väl ut och ta ett sista ryck innan varmen har tagit resten.
Längtar faktiskt efter 1 regnig dag men sen kan de bli fint igen skulle ju vilja att kornen fick lite till innan de e tid och tröska. (bond tankar) :)
 
I morgon är det sista jobb dagen sen ska jag också ha semester. Ska bli så skönt. Börjar med en hektisk helg då de e 85 års kalas och tosselilla. Så njuta!!!!
 
Nu får ni ha de så bra mina vänner!
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar