onsdag 19 maj 2010

Marcus 30

Nu har Marcus fyllt 30. För er som inte hört vad Liam sa när han såg tårtan. Mamma vad står det på tårtan? 30. Blir man gubbe då? Sådan härlig kille man har haha.
Jag och Jossi gjorde tårtorna och dom blev riktigt goda och fina tycker jag. Men hade inte blivit så fina utan min kära vän.

Här sitter 30 åringen och är riktigt nöjd över presenterna

På dagen hade vi släckten här och på kvällen kom det lite kompisar.

Theo stannade också kvar till den riktiga festen. Det ska ju läras i tid =)
Vi fick en mycket rolig överraskning Tobbe och Annelie kom ner från Göteborg.
Vi var på en liten mini resa jag och Marcus på Måndagen innan festen. Vi åkte till Tyskland och handlade både till festen och bröllopet men under festens gång i Lördags så börjar vi undra om det verkligen kommer att räcka på bröllopet.
Ja annars så har det nog inte hänt så jätte mycket.
Jag har varit på information inför sommarjobbet och väntar fortfarande på schema. Det var inte färdigt så man kan inte planera någonting i nu.
Träningen funkar ganska bra nu. Hade tänkt att Linus skulle springa kalvinknatet nu i Tisdags men hansastma är inte alls bra just nu så det fick va. Får ta det nästa år.
Jag passar på att njuta av den sista ledigheten med mina barn nu och är ute massor. Idag har vi varit på utflykt och hade lite picknick med oss och tittade på fallet. Hur mysigt som hällst.
Nej nu ska jag laga mat.
Ha det bra så ses vi snart igen.
Kram




1 kommentar: