fredag 23 april 2010

Linus stor nu och har övernattningskompis

Sacke sov över här och det gick jätte bra.

Sen har Wilma Lindskog varit här så detta är när dom myser i soffan på kvällen efter en heldag ute. Vi var och högg ved till Siw och Kurt och barnen var så duktiga. Skönt att man kan ha dom med sig överallt. Det är härligt när barnen trivs och har roligt tillsammans.

Liam älskar när Linus och han kör den blå bilen.

Vi har haft Lite mamma träff- barnträff där det var både dom som hade fått barn och skall ha barn närsom. Tycker vi är roligt. Snart tid med en ny tid.

Barnen växer så det knakar och dom flesta börjar röra på sig nu. Liam går längs borden och så nu och är typ överallt och ingen stanns =)
Stackaren har lunginflammation nu. Hade nog lite tur för jag åkte med han till doktorn för jag trodde jag kunde kanske få något slämmlösande och då lät de lite på vänstra sidan sa doktorn så kanske en katarr men när dom sen tog blodprovet så visade det en riktig lunginflammation. På eftermiddagen så fick han 40 graders feber så det var nog tur att jag åkte dit som jag gjorde annars hade han nog mått sämre dagen efter.
Vi var och köpte tyg till bröllopsklänningen och tärnklänningen i onsdags och nu ringde Maria att tärnklänningen är klippt och nu vill hon ha våra mått så det går framåt nu. Blev även billigare än vad jag trodde + att dom glömde ta betallt för tärnans tyg =)
Träningen går ganska bra. Har bara en vad som inte vill bli riktigt bra men det ska väl släppa men det är lite obehagligt när det känns som man inte har några krafter i det benet.
Marcus har jobbat jätte mycket den sista tiden pga chefen blev fast i Thailand efter vulkanutbrottet men nu har han kommit hem och jag hoppas Marcus blir ledig på Måndag. Var och provade lite kavajer i Torsdags så nu vet vi lite vad vi är ute efter så nu måste dom sätta fart och bestämma sig riktigt pga studenttiderna. Men det ska nog bli bra.
Vi har en fullspäckad helg framför oss då crosstävlingarna börjar. Men skall även träffa vänner och familj =)
Ha det så bra!





1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Klart du ska va stolt Annelie, duktig ;)

    SvaraRadera