måndag 15 augusti 2011

Ett år har gått.


Det var ett par dagar som var fina och då passade jag och barnen på att åka till havet. Vi tog med oss Axel och träffade familjen mattson där.
Det var mycket folk så vi körde och parkerade hos Rose och Stig. Alltid lika roligt och träffa dom.


Det var varmt i vattnet så vi badade allihopa.


Sen den andra dagen så passade Ingeborg och Jan barnen en runda så då fick dom springa runt och bada där. Kul hade dom!


Nu har Jocke och Jessi gift sig. Ett jätte fint trädgårds bröllop. Tyvärr var jag tvungen att köra och jobba min sista natt men det var roligt så länge det varade.


Nu är vagnen lagad så nu har det härliga livet med hästarna kommit igång igen.
Första gången fick Lisen dra ett tungt lass. 4 barn och 2 vuxna men alla var lika glada efter turen.


Det är tur man har folk där bak med som visar att vi svänger =()


Anna och tjejerna har varit här. Det är alltid lika trevligt och träffas men Liam var inte så snäll mot Stina men det blev bättre mot slutet. Vi har nog träffats för lite på slutet.


Ja ett år har gått sedan jag och Marcus stod i kyrkan och sa ja.
Detta firade vi lite genom att köra längs kusten ner till Ales stenar där vi tog lite picknick.


Var super mysigt och där är så fint.
Sen körde vi och skulle hämta barnen i Veberöd så då stannade vi och åt i Sjöbo.
Sen fick det ju bli en fika till hos Karin och Thomas.
En mycket trevlig dag och jag är glad att jag har den man jag har.

Annars så går man mest och väntar på att det skall bli lite fint väder så vi får in denhär halmen. Skönt och vara ledig i två veckor nu och nerverna kryper lite på Linus nu för det är bara 2 dagar kvar.
På Onsadag morgon börjar det. Då kommer Mattias och börjar gräva till vårt ny bygge =) Ska bli så kul.

Vi har varit och hjälpt Ingeborg och Jan att byta gavel. Skönt att kunna hjälpa dom någon gång. Dom ställer alltid upp och passar våra barn när vi frågar.
Nej nu får det vara bra.
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar