måndag 28 november 2011

Då har man blivit faster och min kära bror en lycklig pappa.


Ja kan inte annat säg än att det är så härligt när ett nytt litet liv kommer till världen och bara lyfter upp alla i sin omgivning.
Jag jobbade när hon kom till världen så hon var inte många minuter innan jag fick se det lilla pyret. Jag sa till Anna att hon fick snabba sig för det var bara två timmar tills jag sluta och 15 minuter innan jag skulle gå så kom hon så det skötte dom bra =)
Nu har den nya familjen kommit hem till den stollta stora systern.



Jag som längtade efter ett barn till nu blir man ju inte alls sjuk när hon ligger här i fasters knä.


Lite trött!


Ja nu börjar det komma upp fönster och i morgon skall portarna upp så nu börjar det bli tätt.
Var lite orolig nu när stormen kom men allt är helt och taket kvar.
Men det blir nog en härlig plats i sommar för bara i dag när solen var framme så värmde det gått i hörnan.
Ha det bra.
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar