tisdag 24 januari 2012

Äntligen lite snö


I lördags så passade vi tjejerna och hade middag med Kerstin, Lief och mamma, pappa vilket var många år sedan. I alla fall så fick jag denna fina bilden på felicia och farfar =) Gulle


Visst är hon fin.


Dom stora hade en rolig kväll med bus, mat, och godis. Liam däckade vid maten =)


Ja dagen efter var felicia trött efter festen och somnade på golvet.


Sen var det äntligen lite snö här och då var det bara att ut med pulkan.


Den minsta också och då sover man gott.


Dom andra åkte och åkte och....


åkte. Liam började skratta när pulkan började åka och slutade när pulkan stannat. Han älskar det.


Sen fick vi göra snögubbe också och då fick Eroz också vara med.


Jag har börjat sticka och här är mitt första verk som är en söt liten kofta till Felicia som jag hittade i en tidning. Blev faktiskt riktigt nöjd.

Ja nu har jag tagit prov på knutan och röntgat ryggen så nu är det väntans tider.
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar