onsdag 29 maj 2013

En bra dag!

Ja fast de har varit mycket buller på jobbet idag också, så man har lite smått huvudvärk så är detta en bra dag.
Sista jobb dagen på ca tre veckor så nu ska vi koncentrera oss på att först sälja kor sen fira Liam och sen bli färdiga med bygget. Japp åh jag har längtat.
Sen kunde de inte bli bättre att de ringde från vårdcentralen. För er som inte vet så har Linus en hosta som han inte blir av med som jag tycker låter som astma hostan han hade innan, så nu håller vi på att utreda detta och då tyckte de att vi skulle ta ett allergi prov så det inte var att han inte tålde tex hund. Tjoho de var hur bra som helst så ingen allergi och de Gillas skarp.
 
Jag har dock varit väldigt efterlängtad idag (vilket är väldigt ovanligt nu förtiden :) ) Liam har gråtit massor med tårar på dagis så han e helt svullen i ögonen. Så har han inte gjort på ett par år så vad de va med honom vet jag ej. Tror de e som han va trött men han hade sovit en runda och börjat gråta direkt igen sen. Så de får nog bli lite extra kärlek till honom idag. Han e ju i en trots fas nu så de kan kanske va lite de också, ja jag vet ej men de ska man väl inte göra med barn.
Nu e de i alla fall traktorn som gäller med fotbollsskorna på :)
Snart tid att hämta storebror på miniorerna.
Ha de!
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar