tisdag 24 februari 2015

Slutet på februari!

 
Då var de fina inbjudningskortet kommet!

 
Älskar dessa fina kort!
Vet att det ligger mycket jobb bakom men de blir ju helt underbara!
Snyggt jobbat Anna!
Nu börjar man få fler och fler idéer till både mö hippa och bröllopet så har börjat skriva på ett block så man inte ska glömma :)

 
Min lilla bonde är och hjälper mamma i stallen. Damerna var lite rädd för Liam men tjurarna gjorde allt för att skrämma honom. Bröla de inte försökte de puffa lite på han. Men han börjar ju bli van så han gick där och gav dom :) Mysig morgon! 

 
Fick lite kärvar över så nu kom de gamla hissnäten till användning igen. Vi vill ju inte att mössen ska gotta sig åt dom så vi hissade upp dom i taket i maskinlängan. En riktig bondelösning :)
 
Dagarna springer iväg. Har varit mycket sjukt på jobbet så jag har varit inne lite. Men är bara roligt och komma in å jäst spela lite när man känner för de.
Lovet flög iväg men vi han med att vara på museet med våra underbara vänner från önnestad, fotbollscup och kompislek också så klart. Men nu e vardagen här igen vilket vi inte har kommit in i inu för idag tog alla sovmorgon till fem över åtta. Linus han med bussen men fick ha mackan i handen på vägen ut :)
 
I onsdags när jag var ute och sprang så hängde Linus med och cykla. Mitt ute i skogen kom dom lufsande mot oss. En älgko med kalv. Jag kalla på Linus så de vek av lite men så häftigt och stöta på dom när man är ute i skogen.
Träningen tycker jag står lite och stampar på samma ställe. Ryggen verker dagen efter men tror de e dåliga muskler där fortfarande. Bara att kämpa vet ju att de lossnar snart.
Nej nu ska de målas garderob.
Ha de! Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar