måndag 2 mars 2015

lite styrka

 
Ja Lina hjälper mamma med st yrketräningen.
Hon tycker de e jätte kul.

 
Mamma tycker de e jobbigt :)

 
Men Lina tycker man leker med henne så de e mest skratt :)

 
Storebror fotta :)

 
Nu har hennes fot också kommit så nu e dom kompletta.
Marcus var duktig och satte upp lite tavlor och hyllor i helgen.
Varit en bra helg då vår garderob blev klar så nu kan vi använda den riktigt. Väntar dock på att elektrikern ska koppla in lampa också.
Så nu kan jag börja på mina andra två projekt. Får göra de ena på veckan när Marcus jobbar för där e vi inte överens i nu. Ska fotta sen och visa hur jag tycker de ska va :)

 
Vår glada unge äter riktig mat för fulla muggar. Har vaknat redan kl sex på morgonen nu ett tag så min tanke va att hon kunde ätit då så kunde jag sprungit en runda i med Marcus nu mera jobbar 9-18 så hade jag hunnit bli klar till åtta. Men nej då sov vi till tjugo över sju idag :/ Jaja får se hur de blir senare i veckan.

 
Nu har vi en riktig glugg. Läspar ju en del nu och kan räcka tunga genom gluggen.
Ja en nöjd Liam som drog ut fjärde tanden.
 
Nej nu har vi en hungrig dotter så vi får blogga mer en annan dag!
Ha de tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar