onsdag 14 oktober 2009

Oj oj oj.

Ja de var ju ett tag sen man skrev här.
Liam äter på allt han kan som ni ser.
Linus busar på crossbanan=)

Liam har lärt sig att de går och äta var som hälst.

Rasmus och Liam.

Marcus kör tre timmars, vilket innebär att man är tre som kör i ett lag så de e som staffett. Dom fick platts 12 av 24 de tycker jag är bra.
Ja annars så har jag varit mycket i stallen och mjölkat för min pappa blev på hoppad av en kossa så han inte har kunnat gå. Så om marcus har jobbat så har mamma fått försöka ha barnen så jag har tagit stallen. De har funkat men jag skall säga att jag förstår inte hur mina föräldrar orkar ha korna och jobben jag var helt slut efter dagarna. Medans mamma undrade hur jag hann och göra något annat än att bara vara med barnen. Hon var lika trött efter en dag med barnen som att hon skulle jobbat=)
Liam har vägt sig och väger 7900 och är 65 lång. Stor kille.
Linus har varit hos tandläkaren på fyra års kontroll och allt var bra. Han gnisslar tänder och när han har fått dom pärmanenta tänerna så kommer dom att klippa tungbandet för de drar bak tänderna. Han var jätte duktig och fick en tatuering. I morgon skall han bli vaccinerad så får vi se hur kul han tycker de e.
Dagarna bara springer i väg och om tio dagar fyller linus 4 år.
Taket är nu färdigt i altanen vi väntar bara på spottlaigten.
Bakningen är i full gång och maten är bestämd så jag känner att jag har koll på läget=)
Nej nu skall jag sätta fart för vi skall till jobbet och begära mer ledigt sen till carolin och Rasmus och skriva cv=)
Hej på er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar