fredag 2 oktober 2009

oktober

Ja jag har färgat håret.
Färgen heter ljusbrun men det är nästan svart.
Hade super kul när Ulrika färgade de.
Madde kom hit en dag och det var jätte länge sedan.
Blev super glad när hon ringde.

Liam är nu fyra månader och har börjat smaka riktig mat.
Gick inte så jätte bra dom första två gångerna men nu smakas de=)

Storebror tycker de e jättekul att Liam blir så kladdig.

Båda barnen ska ju bada samtidigt.

Ja annars.
Jag och Linus åkte på cirkus med grann barnen. Var jätte kul. På vägen hem fick vi jaga mina hästar. Alla barnen var duktiga och hjälpte till. Mamma hade jätte ont i magen i måndags så jag och barnen fick köra henne till CSK. Linus var jätte duktig under tiden vi var där. Men vi fick köra hem utan mamma för hon hade blindtarms inflammatin så hon blev opererad dagen efter.
Har bakat lite till Linus födelsedag.
Ja sen har de varit barngympa, vi har hämtat mamma från sjukhuset och pysslat om henne lite. Hjälpt min pappa i stallen och klippt korna (j*kla jobb), klippt pappa också men med vanlig sax. Sen har jag varit och storhanlat själv med båda barnen och de gör jag inte om. Skulle handla till mamma också så de var mycket vi skulle ha. Började bra fanns ingen bäbis vagn så vi fick bädda upp liam i en vanlig, mitt i affären när vi kommit halvvägs blev linus kissig, sen när vi tog blöjerna och skulle gå till kassan kom en helt okänd kvinna och frågade om jag var färdig. Ja sa jag lite frågande då sa hon att hon kunde hjälpa mig packa ner om jag ville. Trodde inte de fanns så snälla människor. Jag blev så glad och chockad så jag glömde fråga vad hon hette men då e de tur man har en son som inte e blyg så han frågade. Hennes anledning till att hon hjälpte mig var att hon själv hade varit i min sitvation och de var en person som hade hjälpt henne då. Så när mina barn har blivit större och jag går i affären och ser en som behöver hjälp skall jag också göra de. Nej nu hoppas jag Marcus kommer hem för jag saknar honom har bara träffat honom tre timmar denna veckan=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar