tisdag 9 mars 2010

Nu börjar de bli vår!

Linus vill också träna när mamma har tränat.

Linus har haft vattenkopper. Var inte helt jätte prickig.

Liam kryper runder hela tiden nu. Den 1 mars var det precis som nu var han trött på att sitta och titta och kan ju detta.

En glad Liam snart fyra tänder nere också.

Liam tycker det är jätte roligt att gå när man håller honom i händerna och Linus tycker det är kul att få vara med. Duktiga pojkar.
På fredag är det slut prov så nu får vi se om vi klarar de. Sen blir det hård pluggning för den 10 april så är det högskoleprovet och det är väldigt viktigt för att öka min chans att komma in.
Träningen har gått väldigt bra nu i Torsdags sprang jag från Huaröd och tillbaka. Härligt och ha börjat springa igen. Men det kändes att benen inte var vana vid löpningen längre men de tar inte lång tid förren det har ändrat sig. Men denna veckan blir det inte mycket träning för nu e de jag som har fått vattenkopper. Mår ganska bra men har lite huvudvärk och prickar. Får medicin idag så det skall nog gå fort över.
Det är inte länge tills barnenes kusiner skall titta fram så nu börjar vi längta.
Bröllopsplanerna går bra och det mesta e bokat. Inbjudningskorten färdiga och skickade har mina underbar tostmasterskor som har hjälpt mig.
Nu får ni ha det så bra. Kram på er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar