tisdag 21 januari 2014

Tid att plugga

 
Ja då va man igång.
Nu e det plugga som gäller. Sen har jag fyra dagar på mig att visa att man kan de här med sprutmedel och allt vad de nu innebär.
Min kära broder är en bra stöttepelare som då redan har gått denna utbildning och visar mig med vad jag skall vara nogrannast med att lära mig räkna ut.
Hur fort traktorn kör, vilken spridning och om vinden ligger på så många sek/m vilket avstånd och när man skall sprida för bin och andra insekter. Ja jag kan inte annat än att säga att de pirrar lite i magen. Tänk om jag inte klarar de :)
Det är ju en del att plugga på. En pärm och fyra böcker och den stora boken var viktigast. Ja men då kör vi.
 
Får väl tragga alla formler när jag springer så sätter de sig nog :)
Ha de bra!
Tjao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar