torsdag 13 februari 2014

Livet går upp och ner!

Ibland är inte livet på topp och det måste inte ha hänt något för att det ska va så.
Jag är nog i en svacka för kroppen orkar ingenting. Jag skulle kunnat sovit hela dagarna om jag hade fått. Denna veckan har varit jobbig och jag har bara gjort de jag har haft ett MÅSTE göras. Annars har jag jobbat och sovit. Igår jobbade jag och sen var de barngympa efter. När jag kom hem och vi satt vid matbordet sa Marcus helt plötsligt vad gör du? Jo jag satt och nickade vid matbordet. Det brukar aldrig hända. Jag har haft väldigt tunga ben när jag har varit ute och sprungit den sista tiden. Jag vet ej om det är så jag har något som står i kroppen för den känns mörbultad. Se de har inte blivit några löpningar på ett par dagar och jag känner är jag så trött så är det nog bara vila som gäller.
 
Marcus är duktig och håller ställningen här hemma när jag däckar på soffan. Idag när han ringde så gnällde jag lite och tyckte synd om mig själv. Åh han lyssnade på mig och sen när vi närmade oss samtalets slut som jag trodde så säger han: Jag har krockat idag. JAHA de e kanske en sak som man ska börja berätta men de tyckte inte han. Nej de va ju inte så farligt och allt hade ju gått bra. Ja tack gode gud för de. Allt kan hända snabbt och man ska ta vara på de man har.
 
Nästa vecka är det lov och då har jag tagit en vecka semester. Tror vi behöver de. Planen jag hade var att vi skulle tillbringa mycket tid hos korna och på åkrarna men nu känner jag att vi ska bara ta dagen som den kommer.
Ha de bra alla så kommer jag med ny energi snart!
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar