lördag 1 februari 2014

Skidor

 
Ja då har jag och barnen åkt skidor för fösta gången. Så roligt. Åh ner för backarna blev de en riktig fart. Härlig kick och man vill absolut göra de igen. Så nu vill jag att snön stannar ett tag så vi hinner åka ett par gånger till.
Det blev trötta barn men de va så glada och stolta. Min vän Ida hade ju skidor både till mig och barnen så alla kunde åka. Visst kasade de på rumperna också men efter ett par fall så var de inte så svårt att ta sig upp igen.
För er som aldrig har stått på ett par skidor så kan jag bara rekommendera er till att göra de för annars går ni minste om något.
 
I Övrigt så är det väldigt mycket plugg och jag kan väl inte säga att jag tycker det är enkelt men idag tyckte jag att jag började få grepp om det. Prov på tisdag och jag hoppas verkligen jag klarar de. Jobbar nätter nu i helgen så de blir plugg mellan sov tiden :) Men skam den som ger sig.
 
Min kära magen kladdar väldigt mycket nu. Blir så trött och mår inte alls bra av den. Men när jag har gjort provet på tisdag ska jag ringa min doktor och fråga vad som händer. Detta funkar dåligt nu :(
 
Ha de bra alla!
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar