onsdag 28 januari 2015

Jag tror de va den vintern

 
Tyvärr tycker jag de ser ut som att de var den snön som kom.
Tror inte de kommer mer men jag hoppas att de finns snö hela vecka 8a.
De e ju så frisk luft som en dag när solen ligger över träden och snön ligger fint. Åh va jag älskar de!

 
Liam övar skidor så fort de gick. Linus också men är ju i skolan också.

 
Godare kan de inte bli med nybakat och varm chocklad i det kalla sköna vädret.

 
Linus blev super glad när han hoppa av bussen.
De uppskattas att mamma är hemma varje dag.
 
Just idag är det sjukstuga här. Lina förkyld och killarna lika så men har även feber. Vet ej om det är att hon ammar fortfarande så de skyddar henne lite. Men lillan tycker de e lite jobbigt och äta med täppt näsa :(
Hoppas de blir friska till hälgen då de väntas massor med kalas :)
Nej ett ryck bland tvätten sen ska jag mysa ner mig med sjuklingarna.
Ha de! Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar