tisdag 26 januari 2016

puff så va de borta


Ja snön den bara sa puff och va nästan borta. Vi hade ju inte hunnit köra pulka bak traktorn i år så så fick de bli i söndags. Roligt hade vi och fort gick de :) Helt överlyckliga barn och mamma för jag blir som ett litet barn när jag ser deras glädje :)


De va killarna, Felicia och Wilma som åkte. Men lilla Lina va inte svår, hon åkte också en del men då gick de inte fort. Men ett stort leende på henne också.



Jag har ju försökt träna så mycket som möjligt inför halv vasan. Marcus har sagt att han velat följa med någon gång och prova.  Fick låna ett par skidor av min kära kusin Tobbe som passa Marcus så i Lördags hade jag och Marcus en riktigt härlig dag i skogen. Fint väder och motion med den man älskar. Bättre kan de inte bli <3 p="">

Idag har vi den stora äran att passa vårt fadderbarn Hilmer <3 aria-haspopup="true" att="" avis.="" bara="" class="goog-spellcheck-word" damen="" den="" denna="" en="" f="" fr="" har="" hela="" hon="" id=":11.9" inte="" ken="" kommer="" lilla="" liten="" nyttigt="" och="" r="" role="menuitem" rst="" s="" som="" span="" style="background: yellow;" tabindex="-1" tiden.="" v="" vi="">va
de nog nu när Liam kom hem och ville mysa med Hilmer. Jisses vilket liv. Lilla damen <3 p="">

Nej ha de så roligt ni kan för de ska vi ha.
Tjao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar