fredag 24 februari 2017

första kursen klar

Ja nu va den första kursen gjord.
Igår skrev jag min första tenta vilket i detta fallet var en datatenta där man kryssade i rätt alternativ. Därför fick man reda på hur många rätt man hade när man va färdig. Man skulle ha minst 70% rätt. Klarade mig över det. Denna tentan handlade om forskningsprocessen så de va många ord och begrepp att förstå.

I Tisdags fick jag min första bedömning på hur det går i basgruppen och i denna kursen hade jag hållt mig över medel. Känns bra och hoppas på att kunna hålla mig här. Nu väntar jag på att få svar på hemtentamen också. Hoppas man får G annars känns det inte så jobbigt om det är något de tycker man ska komplitera.

Nu sitter jag i bilen med min underbara familj påväg att börja ladda om och skaffa ny energi så man klarar av den där vasan på Måndag. Men om jag nu klara tentan så ska jag nog klara denna biten också. Ska bara ställa in hjärnan på de. För hur de än är så handlar största delen av loppen om vad man har innanför pannbenet.

Ha en härlig helg alla. Ut och samla D-vitaminer i solen.  Tjaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar