fredag 21 april 2017

Fyra veckor gick snabbt

Idag var det min sista dag på praktiken. Nu har jag varit på Utsikten i fyra veckor vilket gick otroligt snabbt. Jag har varit med om mer saker än vad jag tänkte att jag skulle vara med om och det är jag glad för. Det är ett fantastiskt härlig gäng som jobbar här, de har passat mig perfekt.

Det har ju hunnit vara påsk och då hade vi bland annat en mycket trevlig kväll hemma hos Djimmy och Hanna. Det är alltid roligt med barnen för de leker och de bråkar och visar vem som vill bestämma. Lilla Nadja har snart skrämt livet av alla kusinerna ;) Innan va de Lina som va livrädd för henne men nu är det Milion. :) :) :) Mycket trevligt va de.
Sen va vi hos mamma och pappa på middag. Lina är ju helt fast i Felicia. En mycket trevlig kväll även här som slutade i massa bus.


De stora barnen vill sitta själva och äta nu.

Äggen blev hittade och lite godis mys blev de.

Dessa två är ju bara för söta.
Lina får hålla bebisen och är så stolt. Nu är ju Nadine snart ingen bebis längre men hon gillar Lina.

Sen kom mög vädret. Här gick man och önskade massa snö innan de va dags för Vasan men då kom de knappt någon. Men nu när man tyckte de började bli vår och började tvätta vinterkläderna då kom möget, å det blev inte lite i heller. 

Detta fotade jag i går. Fortfarande har vi högar med snö kvar. Nej bort och sol med värme är så välkomna.

Det har ju dock skilt sig väldigt när de gäller snön. De räckte man kom ner till Degeberga så var det annorlunda. Så träningen har vi kunnat fortsätta med som vanligt. Här är en bild när Liam, Lina och Fiona va med sist. Fiona är ju helt tokig i vatten och hoppar i så fort hon bara kan. Nu skulle ho ju simma in till Liam här och fastnade så jag trodde hunden skulle sänka sig. Men efter en liten stund innan jag han fram till henne så vände hon och gick upp på samma ställe som hon gick i.
Nu är det sex veckor kvar i skolan sen är det sommarlov. Vilket jag har börjat längta till. Saknar att bara jobba :)
Ha de bra.
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar