tisdag 8 februari 2011

inga bilder

Ja bilder kan jag inte lägga in i dag men skall försöka göra de i veckan.

När det gäller renoveringen så har det gått väldigt trögt med reglingen av golvet pga att det skilde 7cm från ena sidan till den andra. Men nu skall det inte vara så mycket kvar innan golvet. Men jag har fått lite panik och nästan brutit i hop men då kommer min underbara lugna man och drar ner mig på jorden igen =) Köket kommer på Fredag och vi kommer inte att vara färdiga tills dess men vi får ta det som de e.

Vad har mer hänt?
Jo jag har fått reda på att jag fick tjänsten som jag sökte. Kan man bli gladare när man har fått sitt dröm jobb? Nu väntar vi bara på lite besked när det gäller Marcus.

Har varit lite lite tid med barnen den senaste tiden och det är lite sådär att bo hos sina föräldrar igen men vi är så tacksamma att vi har dom så nära som vi har och att dom ställer upp.

Vi är tacksamma för alla som ställer upp på att hjälpa till under denna tiden. Man blir så tacksam att man inte vet hur man skall tacka.

Nej nu skall barnen bada och strömmen är äntligen tillbaka så maten är på gång. Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar