söndag 8 december 2013

hy

 
Idag skulle de fottas till att göra den årliga julklappen.
Ja jag vet inte om jag kan påstå att de gick bra. Barnen tyckte de va kallt vilket jag kan förstå i med vi var i bland höet. Men tillslut blev vi föräldrar nöjda :)
 
Marcus har idag blivit varse om att man må sämre ju äldre man blir dagen efter då.
 
Denna helgen är kossorna mina. Är ett par stycken som har varit lösa när jag kommit dit. Förstår inte hur de kan knäppa upp sina hakar själv. Men nu sitter det andra på för hur det än är så e jag inte riktigt glad om jag möter en av de största tjurarna i dörren när jag kommer. De växer ju och börjar bli stora.
 
Min träning tycker jag går framåt. Dock kanske inte det bästa vädret. Men jag e glad att jag har min kära trainer också. Så kan man skifta lite.
 
Ha de bra mina vänner.
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar