söndag 15 december 2013

Träning

 
 
Så nu har de redan gått tre veckor på min träning och än så länge känns det super bra.
Nästa vecka kommer det att ökas upp ett snäpp, bland annat så blir det längre sträckor och mer intervaller för att öka upp tempot. Varit en bra uppläggning på träningen för om det har funnit någon träningsvärk så är det inte mycket och den har suttit i ryggen. Vilket jag tycker är bra för det är mest där som jag behöver stärka mig.
 
 
Känns som att jag börjar få in de i rutinen i det andra som sker i livet också. Mitt natt arbete börjar snart och då hoppas jag att de kommer funka lika bra. Prioritera ja inte alltid lätt. :)
Annars rullar livet på och snart är allt klart inför jul och massa mys. Har varit en intensiv tid på jobbet med massa extra jobb. Som snart är över då de ser ut som att våra tjänster snart är tillsatta. Stor omorganisation på hela CSK och mycket jobb kommer ju så klart till.
 
Nej nu ska de bakas bröd innan jobb.
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar