måndag 2 december 2013

Lite träning och målning.

 
Då var man igång med min utmaning. Har varit en härlig träningsvecka. Kan ju inte bli bättre när man har både hund och barn som sällskap. Har hittat två bra rundor nu till att börja med tycker jag.
Vi har de ju så bra med all den skog och småvägar som finns här.

 
Min lilla pojke har blivit stor nu och snbbt går de.

 
Nu har jag målat skänken och de blev superbra. Synd bara att jag inte mätte den innan, så där den skulle stå får den då inte plats. Gissa hur de lät på min man. :( Men jag ska nog komma på något.
 
Efter helgen är man allt lite trött. Linus hade övernattningskalas och de va 11 barn som sov över. Klockan halv fyra somna jag då hade alla kommit till ro  men sen vakna de halv sju igen. Men då fick Marcus gå upp så jag fick en timme till. Skulle ju jobba kvällen sen.
Roligt va de och Liam fick vara med och suga in allt som de stora barnen lärde honom. Han kämpade i många timmar med att inte somna.
 
Nej nu får ni ha de så bra.
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar