söndag 19 mars 2017

bästa helgen på länge.

Har haft en fantastisk helg. I fredags var det hemma plugg efter jag hade sprungit ner med henne till dagis. Hämtade barnen när de slutat sen åkte vi till stan och köpte skor och presenter. Sen åkte vi hem och åkte till korna och gav dom mat. Sen hjälptes vi åt att göra maten hela familjen. Det blev en av tupparna som vi slakta förra helgen. Liam älska de, Linus kände sig som en grottmänniska och Marcus vill inte va med och äta de andra två. Haha... sen däcka vi typ alla. På lördagen pluggade jag på förmiddagen sen hade vårt lag match i Bromölla så jag och killarna åkte dit och Marcus och Lina städa lite här hemma. Kom hem till middagen och sen spelade vi kort och myste. Riktigt rolig kväll med massa bus och skratt. I morse stack jag och Fiona till korna och sen när vi kom hem hade Linus och Liam bakat scones så de blev en goefrukost. De va undrrbart väder så Marcus stack ut på en cykeltur och jag å barnen gick ut i trädgården och tog in pellets. När Marcus kom hem så fortsatte han i sovrummet. Sen i eftermiddag blev de kalas för lilla Nathalie som har blivit sju år. Men nu ligger jag pall i soffan och laddar för en jobbdag i morgon. Jippi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar