måndag 24 juni 2013

Då har de varit midsommar

Ja då har de varit midsommar igen.
Denna gången var det min tur att jobba så då kan man lika bra jobba riktigt. Så fredag kväll, lördag dag, sön kväll och nu måndagdag. Jag trodde då de skulle bli lugnt på jobbet men tjo fick man för de. De va en del bebisar som ville komma då :)
Familjen hade en super midsommar hos grannarna. Jag gick ner en runda mitt i lekarna :)
Sen i Lördags var de en runda till Venestad. Mycket folk men de kändes som de var inte mycket i vår ålder. Nu till helgen ska vi till Trolldalen. Ska bli roligt.
'
 
Linus fot börjar se bättre ut nu. Inte lika ont längre.
 
Annars så börjar de bli tid för saft se sången så de e väl de jag kommer att göra på mina lediga dagar nu :)
Ha de bra mina vänner!
Tjao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar