tisdag 18 juni 2013

lite nytt!

 
Ja kan man bli söt eller?
Nu har han äntligen kommit. Så nu får jag nog se till och jobba lite nätter så jag blir färdig med hanns lilla kofta. Har inte mycket kvar men de som e kvar e svårt :)
Ja nu får de inte gå för lång tid i mellan för då växer han i från oss.

 
Nu har de äntligen hänt.
Efter 15år har vi äntligen träffats alla fyra igen. Att mitt jobb skulle göra så jag och Ida fick kontakt igen ja de kan ju inte vara mer än ödet.
Men fast klockan blev mycket så känns de som att vi hade behövts träffas redan på dagen. Ja vi hade så mycket och prata om så inte några 15 år till.
 
Annars så har ju sommarlovet börjat och de får man väl säga att de började sådär.
Linus hoppade studsmatta och landade fel så han har stukat sin fot rejält. Trodde faktiskt den var bruten då han är blå fram på tårna och riktigt svullen och kunde inte gå och när de hade gått 4 timmar hade han ingen effekt av alvedonen.
Men i morse kom en glad pojke in till sängen och berätta att han kunde gå lite på sin fot. Men nu har han gått en hel del idag då de fick bli lite till stranden så nu bulltar de en del. Men tack gode gud för att vi slapp gips i sommar :)
 


De va så duktiga på avslutningen allihopa och de e riktiga sommarkänslor man får när man går till kyrkan.
 
Ha en bra dag mina vänner.
Tjao!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar