måndag 10 juni 2013

Lite kreativ

 
 
Marcus Mormor och Morfar ska på bröllop och undrade om jag ville vara snäll och prova göra ett fint grattis kort till brudparet.
 
Tror ni att de blir nöjda med detta?
 



Jag älskar att sitta och pilla med detta:)
 
Ja vi är i full gång med att försöka få in lite hö. Härrom dagen var de ju tid att hugga och som jag sa innan så ville ju min man helt plötsligt prova på detta. Så det fick bli en familjedag med traktorerna.
 


Traktorn full men roligt har vi haha..
 
 
 
Om ni ska baka och älskar choklad kan jag varmt rekommendera denna. Man vispar ut den och kan ha den på muffins eller i tårtan som jag hade.
Jag vispade ut den med grädde. Denna smakar mycket och är mäktig men himmelsk god om man gillar choklad.
 


Nej nu ska jag och Liam i väg och göra vid pressen så vi kanske kan pressa i morgon. Ha de.
Tjao!
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar