söndag 21 februari 2016

Då va de dags igen


Ja nu har de planterats igen och man börjar se hur de sakta men säkert kryper upp.
Tänkte jag inte skulle plantera så mycket i år men när de väl va gjort så kanske de inte blev så många olika sorter men de blir nog en hel del tomater när de e klart. Var till och med lite sen med att plantera i år men de blir nog en skörd ändå.

Denna helgen har de varit ganska lugnt för en gångs skull.
Lördagen var i och för sig ganska tidig. Första matchen för Liams lag gick kl 8 i Tollarp men efter tre matcher och en förmiddag senare hade vi glada pojkar som vann alla. Sen hem och äta och lämna Liam på kalas sen blev de en del på gården och avslutades med pizza och melodifestivalen med lite slummer i mellan.

Idag har vi satt upp hyller och stänger till alla barnen så nu börjar de bli ordning på kläderna. Sen hade vi lite fotbolls möte och jag har suttit lite med de administrativa och blivit klar. GÖTT!
Maken gjorde maten och nu blir de en övernattningsgäst så lite bäddning sen Söndags mys!!!

I morgon är de ny dag och då har jag en del måsten som hänger på mig. Bland annat måste jag ta tag i Linas tå igen. Efter en veckas behandling med antibiotika är den fortfarande inte fin. Så den får vi visa upp. Ska på öppna och måste sen kolla om schemat e klart på jobbet och i så fall lämna in de till dagis och ringa lite om företaget. Sen förhoppningsvis lite träning på kvällen. De e ju bra man vet vad man ska göra i alla fall. :)

Ha en skön söndag kväll!!
Tjao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar