torsdag 4 februari 2016

Nojig morsa


Ja idag har jag varit en nojig morsa.
Det finns en sak som jag är riktigt rädd för och det är att mista något av mina barn.
Vet att man inte ska tänka så men de e de som är min rädsla.
Så Liam har en leverfläck i huvudet och i flera omgångar har han haft ont precis där den sitter. Så nu fick de va nog och vi hade tid till doktorn idag. Hon tyckte inte de va den som va någon fara så nu har jag i alla fall kollat detta så jag slipper gå och tänka på de.
Åh vem hade inte varit rädd att mista dessa gull ungarna :)

Ett par timmar senare var Lina och Linus inne hos mormor och morfar och jag och Liam va i stallen då Lina snudde ett äpple och satte en bit i halsen. Linus ryckte ungen och började springa ut mot mig och då lossnade de. Helt skakig kom han med henne. Så vi grajade klart tillsammans allihopa i stället.
Duktig påg!

Det stod idag i kristianstadbladet idag att barnen de e något man bara har till låns och man ska passa på att ta tillvara på att vara med dom så mycket som möjligt. Detta är något som är mitt mål!
Berättade detta för Liam som svara att jag kommer ju alltid va hos dig mamma. Då försökte jag förklara att du kommer bli stor bli kär och flytta. Nej mamma blir jag kär kommer jag välja dig i stället. Haha.. mammas pojke ja!


Jag passade också på att gå till doktorn när vi ändå va där.
Min jäkla tå har jag ju problem med när jag springer eller går eller gör något länge. Tycker jag har provat allt men nu ska jag prova lägga i mellan tårna så får vi se om de hjälper. Väldigt störigt när man anstränger sig och de blir mycket energi som går åt i stället för att komma dit man vill lite lättare. Hoppas detta funkar! Denna brännande och ömmande, väldigt onda tå är inte alls rolig så har ni haft samma och vet hur man blir av med de får ni gärna berätta. Tacksam för alla förslag.

Ha en fortsatt bra dag!
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar